Hostovaná spisová služba

ServiceDesk

Pravidla pro hlášení problémů:
  1. Přihlašte se Vaším přístupovým účtem na stránce https://sdweb.i.cz a dále postupujte dle návodu ve zkrácené příručce uživatele nebo úplné příručce uživatele.
  2. Pokuste se co nejvýstižněji popsat problém/požadavek, nezapomeňte uvést konkrétní údaje, jako jsou čj dokumentu nebo spisu, IČO a název adresáta hledané datové schránky apod.
  3. V případě chybového hlášení na obrazovce nebo pro lepší názornost sejměte obrazovku klávesou PrintScreen (prt sc) a vložte tento obraz do nějakého grafického editoru, příp. do MS Word přes nabídku Vložit nebo kombinaci kláves CTRL+V. Takto vytvořený soubor připojte jako přílohu.
  4. Zajistěte ihned u svého administrátora aplikace přístup do aplikace pro uživate admin (povolení přihlášení, pokud je zakázáno).
  5. V případě, že Vás kontaktuje řešitel problému, na jeho vyžádání spusťte program Rychlý pomocník (pro Windows 10) nebo TeamViewer Quick Support a sdělte řešiteli Vaše ID a heslo, vygenerované tímto programem.
  6. Po vyřešení problému/požadavku zakažte možnost přihlášení do aplikace uživateli admin, pokud ji nechcete nechat zapnutou trvale.

Odkazy

  • Pro zobrazení doručenek datových zpráv je potřeba mít nainstalovaný software Software602 Form Filler, ke stažení zde
  • Aplikace používá ve svých výstupech formát PDF, pro který je nutný Adobe Reader, stáhnout si jej můžete zdarma zde.
  • Pro podepisování elektronických dokumentů je nutný Java v.1.6 (podepisovací applet) a vyšší, stáhnout si jej můžete zdarma zde.
  • Aplikace pro vzdálenou pomoc TeamViewer.
  • Modul Anonymizer.

Kontakt


Milan Růžička
ruzicka@kraj-jihocesky.cz


logo_iop.jpg logo_mv.jpg logo_jk.jpg
Copyright (C) 2011 Jihočeský kraj          Helpdesk: https://sdweb.i.cz - pravidla          Na stránky Jihočeského kraje